انجمن مديريت پروژه ایران در سال 1381 توسط موسسین انجمن تشکیل گردید و با هدف رشد و تعالی دانش مدیریت پروژه و ترویج عملی این دانش در کشور سازماندهی و به عنوان یک انجمن علمی، غیر انتفاعی و مردم نهاد، در بهمن سال 1383 موفق به کسب مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شد و نهایتا در خرداد 1384 با برگزاری اولين مجمع عمومي و انتخابات اعضاي هيات مديره فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد.

این انجمن با هدف بنیادی ارتقا دانش مدیریت پروژه با رئوس زیر در کشور ایجاد شده است:

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انجمن مدیریت پروژه ایران به وب سایت رسمی آن به آدرس http://www.ipma.ir/ مراجعه کنید.

امسال نیز انجمن مدیریت پروژه ایران همانند سال گذشته در راستای اجرای رسالت های خود در بخش مدیریت پروژه کشور و پیمایش گامی رو به جلو  به عنوان حامی هفتمین سمپوزیوم مدیران حرفه‌ای پروژه وارد عرصه عمل شده، تا در کنار یکدیگر به این هدف والا جامه عمل بپوشانیم.

لازم به ذکر است که امسال نیز همانند سال گذشته، گواهینامه حضور در هفتمین سمپوزیوم مدیران حرفه‌ای پروژه با لگوی مشترک انجمن مدیریت پروژه ایران، شرکت‌های راهبران سیستم رستاک و پیشرو مدیریت پیران (PMPIran) تقدیم شرکت کنندگان خواهد شد .

* کلیه اعضای محترم انجمن مدیریت پروژه ایران می‌توانند با ارسال تصویر کارت عضویت خود از 20% تخفیف ویژه انجمن بهره‌مند شوند. برای ثبت نام  ویژه اعضای انجمن با دبیرخانه سمپوزیوم با شماره 44220680 داخلی 103 تماس حاصل فرمایید..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *