شرکت مهندسی و توسعه نفت و گاز ایران، یکی از حامیان طلایی ویژه (Gold Plus) نهمین سمپوزیوم مدیران حرفه ای پروژه می‌باشد که ما در این خبرنامه قصد داریم به معرفی کوتاه این سازمان بپردازیم:

شركت مهندسي و توسعه گاز ايران يكي از شركتهاي تابعه شركت ملی گاز ايران است كه بر اساس نظام اجرایی طرحهاي صنعت نفت پايه گذاري شده است. اين شركت به عنوان يكي از شركتهاي مهندسي و ساخت طرحهاي صنعت نفت و گاز كشور مسئوليت مطالعات فني، اقتصادي، مهندسي پایه و تفصيلي، تامين منابع و مديريت اجراي طرحها و پروژه هاي مصوب شركت ملي گاز ايران را در راستای اهداف چشم انداز ۲۰ ساله و برنامه های ۵ ساله توسعه كشور با كيفيت مطلوب در زمان مقرر با هزينه بهينه بر عهده دارد.

ماموریت:

شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران از طریق توسعه بسترهای همکاری فنی و تجاری با شرکت های بخش خصوصی و دولتی اعم از داخلی و خارجی به شرکت ملی گاز ایران کمک می کند تا زیرساخت های لازم برای تامین پایدار انرژی گاز کشور و صادرات آن را توسعه دهد.

چشم انداز:

تبدیل شدن به یکی از سازمان های پروژه محور حوزه صنعت گاز در کلاس جهانی از طریق توسعه قابلیت‌های سازمانی و شبکه های همکاری ملی و بین المللی

جهت آشنایی بیشتر با شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران اینجا کلیک کنید

 

 لازم به ذکر است در صورت تمایل به حمایت از نهمین سمپوزیوم مدیران حرفه ای پروژه با توجه به ظرفیت محدود باقی مانده، تنها تا 15 مهرماه فرصت باقی است.

برای ارتباط با کارشناسان، میتوانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

پایان برای خبرنامه