گروه شرکت های ایبکو، یکی از حامیان طلایی ویژه (Gold Plus) نهمین سمپوزیوم مدیران حرفه ای پروژه می‌باشد که ما در این خبرنامه قصد داریم به معرفی کوتاه این سازمان بپردازیم:

ایبکو خود را اینگونه معرفی میکند:

ما ”ایبکو“، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های خاورمیانه عرضه‌کننده محصولات متنوع مبتنی بر کالای اولیه در سطح جهانی هستیم.

ایبکو در سال 1389 بنیان‌گذاری شده و عملیاتش را با فعالیت‌های اکتشافی در معدن روی خان خاتون شروع کرده است. ما به‌گونه‌ای رشد کرده‌ایم که به یک تولیدکننده و فروشنده بزرگ کالاهای اولیه تبدیل شده‌ایم و حدود 2000 نیروی انسانی را در سطح خاورمیانه در استخدام خود داریم. عملیات ایبکو حدود 30 تأسیسات معدنی، متالورژی، و تولیدی را پوشش می‌دهد. طی سالیان گذشته، ایبکو توانمندی‌های خود را توسعه داده و به یکی از بزرگترین گروه‌های صنعتی خصوصی در خاورمیانه تبدیل شده که فعالیت‌های صنعتی و محصولاتش، گستره بزرگی را در حوزه‌های معادن، صنایع معدنی، کشاورزی، دام‌پروری، بیولوژیک، و غذایی دربر می‌گیرد. به‌عنوان یک شرکت شناخته شده در سطح جهانی، ایبکو، واحدهای تحقیق و توسعه و کنترل فرآیندش را با به‌کارگیری فناوری به‌روز در تجهیزات و امکانات، ایجاد کرده است که یک مزیت رقابتی دانش بنیانی محسوب می‌شود. ما در بیشتر انواع کسب‌وکارهایمان، به‌منظور ساده و مؤثر کردن فرآیندهای کسب‌وکار، از سیستم برنامه‌ریزی فراگیر منابع (ERP)، استفاده می‌کنیم، که دستاورد آن افزایش حاشیه درآمدی و کارایی، حصول عملکرد قابل پیش‌بینی مبتنی بر داده کلان، در کنار بهبود ارتباطات در سطح سازمان خواهد بود.

جهت آشنایی بیشتر با گروه شرکت های ایبکو اینجا کلیک کنید

لازم به ذکر است در صورت تمایل به حمایت از نهمین سمپوزیوم مدیران حرفه‌ای پروژه با توجه به ظرفیت محدود باقی مانده، تنها تا 15 مهر ماه فرصت باقی است.

برای ارتباط با کارشناسان، میتوانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

پایان برای خبرنامه