حمایت علمی و معنوی انجمن مدیریت کسب و کار ایران

 

انجمن مدیریت کسب‌وکار ایران، یکی از حامیان علمی و معنوی نهمین سمپوزیوم مدیران حرفه‌ای پروژه است که ما در این خبرنامه قصد داریم به معرفی کوتاه این انجمن بپردازیم:

در سال ۱۳۷۵ با عنوان انجمن مدیریت اجرایی ایران تأسیس شد. این انجمن به همت جمعی از دانشجویان دوره‌های کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی دانشکده مدیریت و حمایت تنی چند از مدیران و استادان گران‌قدر سازمان مدیریت صنعتی، ازجمله استاد سید جعفر مرعشی مدیرعامل (وقت) سازمان، آقای دكتر مرتضی عماد زاده رئیس هیئت‌علمی دانشكده مديريت سازمان و تلاش و همكاری جمعی از مدیران ارشد بنگاه‌های كشور، تأسیس شد و انجمن یادشده، پس از طی مراحل اداری، مورد تائید و تصویب کمیسیون انجمن‌های علمی ایران قرار گرفت. انجمن مدیریت کسب‌وکار ایران به‌منظور گسترش و پيشبرد و ارتقای علمی دانش مدیریت کسب‌وکار و توسعه كمّی و كيفی نيروهای متخصص و بهبود بخشيدن به امور آموزشی و پژوهشی درزمینه نای مربوط،  تشکیل شد . انجمن مدیریت کسب‌وکار ایران تحت نظارت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  درزمینه نای علمی و پژوهشی و فنی فعاليت می‌کند.

 انجمن در راستای وظایف خود اقدامات زير را به عمل می‌آورد: انجام تحقيقات علمی و فرهنگی در سطح ملّی و بین‌المللی توسط محققان و متخصصانی كه به‌گونه‌ای با علم و تجربه مديريت کسب‌وکار سروکار دارند. همكاری با نهادهای اجرايی، علمی و پژوهشی درزمینه ارزيابی و بازنگری طرح‌ها و برنامه نای مربوط به امور آموزش و پژوهش درزمینه نای علمی موضوع فعاليت انجمن، ترغيب و تشويق پژوهشگران و تجليل از محققان و استادان ممتاز ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی تشكيل گردهمايی نای علمی در سطح منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی. انتشار كتب و نشريات علمی در رابطه با موضوع فعالیت انجام کلیه امور در حوزه موضوع فعالیت انجمن.

 

جهت آشنایی بیشتر با انجمن مدیریت کسب‌وکار ایران اینجا کلیک کنید.