شرکت پارس‌کیهان، یکی از حامیان طلایی (GOLD) نهمین سمپوزیوم مدیران حرفه‌ای پروژه می باشد که ما در این خبرنامه قصد داریم به معرفی کوتاه این شرکت بپردازیم:

شرکت پارس‌کیهان به عنوان یک مجموعه خصوصی، از سال 1370 فعالیت خود را آغاز کرد و مدیران این شرکت از زمان تأسیس، هدف خود را فعالیت در حوزه صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و تولید و انتقال نیرو قرار دادند و با تکیه بر دانش فنی و مدیریت و منابع انسانی کارآمد به منظور  اجرای پروژه‌های EPC  این هدف را دنبال کردند.

شرکت پارس‌کیهان پس از انجام پروژه‌های موفق در زمینه نصب تجهیزات در طرح توسعه پارس‌جنوبی، موفق شد نخستین پروژه EPC خود را در سال 1380 در نیروگاه آبادان آغاز نماید. پس ازانجام موفق این پروژه و پروژه‌های EPC دیگر در حوزه نیروگاهی ، این  شرکت در سال 1385 اولین پروژه EPC خود را در صنعت نفت در پالایشگاه تهران آغاز نمود. 

شرکت پارس کیهان  با تلاش مستمر و با استفاده از تجارب گرانبهای گذشته و منابع انسانی متخصص،  در پروژه تسهیلات سرچاهی و خطوط لوله جریانی  میدان نفتی یاران جنوبی که از میادین نفتی مشترک با کشور عراق می باشد موجب تولید زود هنگام نفت و صیانت از ثروت ملی و حفظ منافع کشور گردیده است.

شایان ذکر است  شرکت پارس‌کیهان درسال 1400 به سبب فعالیت های ویژه در زمینه طراحی و ساخت به عنوان یک شرکت دانش بنیان در حوزه مهندسی برگزیده شد.
همچنین این شرکت  در مدت حضور 10 ساله خود در صنعت نفت و گاز کشور عراق،  به عنوان اولین صادر کننده خصوصی خدمات فنی و مهندسی به آن کشور  و مورد تایید وزارت نفت عراق، ضمن انجام و تحویل موفق پروژه های متعدد، به عنوان صادرکننده نمونه کشوری در سال های متوالی انتخاب گردد.
مدیریت پارس‌کیهان با نگاهی عمیق، منابع انسانی را به عنوان باارزش‌ترین و اصلی‌ترین سرمایه هر سازمانی می داند و اولویت‌های راهبردی خود را براساس آن پایه‌ریزی کرده است.

 

 

جهت آشنایی بیشتر با شرکت پارس‌کیهان اینجا کلیک کنید.